W jaki sposób przeprowadzić audyt w przedsiębiorstwie?

Wraz z dostępem do systemu SIEGA użytkownik otrzymuje urządzenia mobilne niezbędne do przeprowadzenia badań. Aplikacja może być wykorzystana w trybie czteromiesięcznego audytu lub programu ciągłego rozwoju. Użytkownik korzysta z narzędzi w dogodnym czasie, mając również możliwość zlecenia przeprowadzenia badań operatorom maszyn.

Oprogramowanie analizuje realizowane przez pracowników procesy i mikro-procesy w obszarze logistyki wewnętrznej i produkcji. Na podstawie zebranych danych wskazuje przestrzenie wymagające optymalizacji, wyznacza normy czasowe i ilościowe, określa wydajność maszyn do transportu wewnętrznego oraz szacuje ryzyko wystąpienia wypadku. SIEGA dostarcza również precyzyjną wiedzę na temat każdego pracownika fizycznego, jego potencjału, motywacji i świadomości w zakresie bezpieczeństwa pracy.

Przykładowy miesięczny koszt użytkowania oprogramowania

  • Liczba rekordów
  • 0-50
  • Abonament od 1. do 4. miesiąca
  • 4300zł
  • Abonament od 4. do 12. miesiąca
  • 2800zł
  • Abonament od 13. miesiąca
  • 1990zł

*  liczbę rekordów stanowią wprowadzeni do systemu pracownicy oraz objęte badaniami maszyny i urządzenia.