W jaki sposób przeprowadzić audyt w przedsiębiorstwie?
Wraz z dostępem do systemu SIEGA użytkownik otrzymuje urządzenia mobilne niezbędne do przeprowadzenia badań. Aplikacja może być wykorzystana w trybie czteromiesięcznego audytu lub programu ciągłego rozwoju. Użytkownik korzysta z narzędzi w dogodnym czasie, mając również możliwość zlecenia przeprowadzenia badań operatorom maszyn.
Oprogramowanie analizuje realizowane przez pracowników procesy i mikro-procesy w obszarze logistyki wewnętrznej i produkcji. Na podstawie zebranych danych wskazuje przestrzenie wymagające optymalizacji, wyznacza normy czasowe i ilościowe, określa wydajność maszyn do transportu wewnętrznego oraz szacuje ryzyko wystąpienia wypadku. SIEGA dostarcza również precyzyjną wiedzę na temat każdego pracownika fizycznego, jego potencjału, motywacji i świadomości w zakresie bezpieczeństwa pracy.
Przykładowy miesięczny koszt użytkowania oprogramowania
- Liczba rekordów
- 0-50
- Abonament od 1. do 4. miesiąca
- 4300zł
- Abonament od 4. do 12. miesiąca
- 2800zł
- Abonament od 13. miesiąca
- 1990zł
* liczbę rekordów stanowią wprowadzeni do systemu pracownicy oraz objęte badaniami maszyny i urządzenia.